Wnętrza

W aranżacji wnętrz najważniejszy jest świetny plan. Kiedy go znajdziemy, zrobienie spójnej idei aranżacji i jej wykonanie powinny już być dość łatwe. Mój blog powstał po to, by podsuwać czytelnikom niebanalne inspiracje. Natchnieniem do zrobienia ciekawego projektu pokoju może być wszystko, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez umeblowanie, aż po ciekawe dodatki. Niekiedy jakiś szczegół zadecyduje, by na jego bazie sporządzić całą koncepcję wystroju, a wnętrza zyskały na oryginalności.

Na swoim blogu staram się przedstawić również podobne drobiazgi. Rzeczy, które motywowały mnie przy aranżacji własnego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu będzie coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie skieruję tego bloga na jeden konkretny trend, nie staram się być ekspertem, ani nikomu chcę niczego dyktować. Nieustannie rozwijam swoje zainteresowania, poznaję inne trendy i pomysły.

Postaram się być na bieżąco z nowościami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami znalezionymi gdzieś w sieci czy w magazynach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak największego grona odbiorców. Jeżeli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie mi bardzo miło.

Możliwość komentowania jest wyłączona.